Man gripen för olaga intrång i vårdinrättning i Falun

En man i 45-årsåldern greps efter att ha olovligen tagit sig in i en vårdinrättning i Falun under natten. Polisen upprättade anmälan om olaga intrång.
Polisen rapporterar
Under natten har det varit lugnt operativt i Dalarnas län. En händelse som rapporterats är att en man i 45-årsåldern olovligen tagit sig in i en vårdinrättning i Falun.
Mannen greps på plats av en ordningsvakt. När polisen anlände upprättades en anmälan om olaga intrång.
Källa: Polisen i region Bergslagen, publicerad 23 juni 07.23
Den här artikeln har producerats med stöd av automatiserade system och externa datakällor. Vårt mål är alltid att rapportera korrekt, sakligt och relevant. Trots noggranna kontroller kan fel förekomma.


